=== Κατά κάποιο τρόπο, αυτή η ανάρτηση συμπληρώνει την μεσημβρινή, Της διάρρηξης και κλοπής πινάκων από την Εθνική Πινακοθήκη, έχει προηγηθεί βρόμικο ενδιαφέρον για να φαγωθεί, η εκτός κυκλωμάτων Ελληνίδα διευθύντρια, καθηγήτρια Μαρίνα Λαμπράκη-Πλάκα.

 === Θα μου πει κάποιος «καλά ρε Μπαρμπανίκο, τόσο δύναμη έχει μαζέψει ο Ταγματάρχης, σαν κρατικοδίαιτος χασομέρης της ΕΡΤ???»

 === Δεν είναι απλό. Δεν παίζεται έτσι η μπάλα στα ποδοσφαιρικά παιχνίδια εξουσίας. Ο Ταγματάρχης, Ταγματάρχης ήταν και Ταγματάρχης παρέμεινε και θα παραμείνει, ανεξαρτήτως μισθολογίου του. Όταν με τον Λάλα έπαιζαν την αντιεξουσία τους με τις δύο χούφτες, και ξαφνικά τους βλέπεις με ….ντοκτορά βάναυσου εξουσιασμού, να σκαρφαλώνουν σε απότομα βράχια, πρέπει να τους κοιτάς με μάτι υποψιασμένο. Μπορεί να μη βλέπεις το χέρι που τους έσπρωξε ένα βήμα πριν τον γκρεμό της επιλογής τους, αλλά κανένας δεν μπορεί να σ’ εμποδίσει να το φανταστείς και αργά ή γρήγορα να το συγκεκριμενοποιήσεις. Ένας Ταγματάρχης και ένας Λάλας, επιλέγονται αφενός για να γελοιοποιηθούν, αφού αναγκάζονται να διακόψουν αυτό που παρίσταναν, και αφετέρου, για να κάνουν τις «ειδικές» δουλίτσες που θέλει να διεκπεραιώσει ένα σάπιο σύστημα, για τις οποίες το σύστημα αυτό δεν θέλει να φανεί.

 === Με αυτό το άκρως ….φιλοσοφικό πρίσμα, πρέπει να καταλάβουμε, ότι η ταλαντούχα Κατερίνα Κοσκινά, είναι πρόεδρος ΚΑΙ στο ίδρυμα Κωστόπουλου, του τραπεζίτη Κωστόπουλου της ΑΛΦΑ ΜΠΑΝΚ, που την σπρώχνει όπου μπορεί. Συμμετέχει και αλλού…. Με αυτό το φιλοσοφικό πρίσμα, σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να φανεί, ότι για να φαγωθεί μια μεγάλη ΜΑΡΙΝΑ ΛΑΜΠΡΑΚΗ-ΠΛΑΚΑ, αναμείχθηκε ένας μεγάλος οικονομικός παράγοντας του συστήματος. Πρέπει να μοιάζει, σαν «αλληλοεξυπηρέτηση» της Κατερίνας (οποιασδήποτε Κατερίνας) με τον Ταγματάρχη (οποιονδήποτε Ταγμματάρχη). Έτσι, το σύστημα συνεχίζει και ζει καλά κι’ εμείς χειρότερα.

 === Όταν μπορείς και βλέπεις πρόσωπα και πράματα στον λεγόμενο «ανύποπτο χρόνο», τότε έχεις την ευτυχία να διαμορφώνεις καλύτερα τις σκέψεις του μυαλού σου. Ας δούμε κάποιους σχετικούς διαλόγους, που έγιναν στην ειδική για τέχνη ιστοσελίδα ART ATTACK τον Φεβρουάριο του 2009 (ανύποπτος χρόνος), γιατί κανένας θνητός δεν προέκυψε από παρθενογένεση:

20 comments:  Art Attack said…   Την τσίμπησε τη θεσούλα η Κατερίνα (Κοσκινά). Χαράς ευαγγέλια για τους απανταχού μεγάλους πρωτοποριακούς καλλιτέχνες, που έστειλε σε διάφορες Μπιενάλε ως επίτροπος. Έχει μύτη η κυρία όπως και να το κάνεις.Από μακριά τους μυρίζεται τους ταλαντούχους καλλιτέχνες… (!!!) —- Υ.Γ. Ο Χατζημιχάλης ήταν ο τελευταίος (2005)  Friday, February 06, 2009 9:29:00 AM

Anonymous said…Οι μισοί από αυτούς που ξέρω από κάπου τα αρπάζουν  Friday, February 06, 2009 11:01:00 AM
bastet said… συγκλονιστικό, στείλτο στο CNN.  Friday, February 06, 2009 12:13:00 PM
anedaxtos said… Οφείλεις όμως να αναγνωρίσεις ότι για πρώτη φορά (εκτός από το Σόρογκα), ένα μουσείο έχει ως πρόεδρο ένα άτομο αμιγώς του χώρου, νέο, σαφώς που γνωρίζει τι είναι σύγχρονη, μοντέρνα κ.τ.λ. τέχνη και με εμπειρία. Μη μεμψηρούμε. Για τον Τσιάρα είχαμε λόγο να λέμε… Ο χρόνος θα δείξει πως θα λειτουργήσει η νέα πρόεδρος. Το πιο σοβαρό είναι ότι, θα έχει αυξημένες υποχρεώσεις και αποφάσεις λόγω της αλλαγής που έκανε ο Λιάππης στο προφίλ και στη θεσμική λειτουργία του Δ.Σ.Friday, February 06, 2009 1:59:00 PM
Art Attack said… Την Κοσκινά δεν την ξέρω πέρα από κάποιες καλλιτεχνικές επιλογές της για διάφορες Μπιενάλε. Δεν θεωρώ ότι έχει ρισκάρει, αφού δείχνει να ποντάρει σε «σίγουρα άλογα». Κάποιες επιλογές της του στυλ χατζημιχάλης, τσόκλης, στέφεν αντονάκος κλπ δεν μου λένε πολλά πράγματα. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω γι’ αυτήν ας μας πει…Friday, February 06, 2009 9:04:00 PM
ore.karamitros said… ξέρω αλλά δεν λέω α χααα – γειά σου μεγάλε arty, καλή χρονιά!!!!!!!! Saturday, February 07, 2009 12:25:00 AM
Ν said… Πριν από λίγο καιρό η Κ. Κοσκινά ήταν υποψήφια για μια θέση ΔΕΠ, νομίζω στη βαθμίδα του Αναπληρωτή Καθηγητή, στη Φιλοσοφική της Αθήνας. Δεν έμαθα όμως τι απέγινε Saturday, February 07, 2009 2:46:00 AM
Art Attack said… βρε βρε βρε καλως τα παιδια.Τι κανεις ωρε καραμητρο, χρονια και ζαμανια. Που χαθηκες εσυ? Saturday, February 07, 2009 4:30:00 AM
anedaxtos said… καλημέρα ωρέ καραμήτρο, σε χάσαμε!
Θέση ΔΕΠ χωρίς διδακτορικό; χλωμό το βλέπω. Ότι παντα πόνταρε σε σίγουρα άλογα είναι γεγονός, αφού αυτοί είναι η πολιτική Τράπεζας Κωστόπουλου ( alpha banque), εξάλλου έχει κατηγορηθεί και δημοσίως ότι λόγω τράπεζας ανελάμβανε διάφορες επιμέλειες… Για ένα μουσείο πάντως οι γνώσεις της είναι αρκετά καλές. Μήπως κάποιος μπορεί να βρει το νόμο που πέρασε ο Λιάπης για τα Δ.Σ και τους προέδρους; Είμαι περίεργος αν αυτά που ακούγονται αληθεύουν. Και οχι, η περιέργεια δεν σκότωσε τη γάτα! Saturday, February 07, 2009 8:11:00 AM
alex dracatos said…Λίγους μήνες έλειψα κι’ έγινε της κακομοίρας. Δεν είναι για να πολυκάθομαι – πέρασα για ένα γεια. Γεια και χαρά σε όλους. Saturday, February 07, 2009 4:39:00 PM
Art Attack said… νατος και ο αλλος.Μα καλα rendez vous ειχατε ολοι? Σε πεθυμησαμε ρε Αλεξ 🙂 Που να δεις τους επομενους μηνες τι εχει να γινει, ηδη ακουσα τα πρωτα ονοματα για αθενς μπιεναλε, δε σου λεω τιποτα… Saturday, February 07, 2009 7:35:00 PM
Anonymous said… Είναι ανατριχιαστικό, ότι κάποιος αγόρασε πτώματα ανθρώπων (από μια χώρα, όπου ο ανθρωπισμός βρίσκεται πολλούς βαθμούς υπό το μηδέν), τα «επεξεργάστηκε» και τα εκθέτει σε αίθουσες τέχνης ανά τον κόσμο. Είναι εξοργιστικό, ότι αυτή η έκθεση μεταμοντέρνας πτωματολαγνείας φιλοξενείται, στη χώρα μας, σε ένα δημόσιο χώρο όπως είναι η Τεχνόπολη. Είναι απογοητευτικό, ότι συνεπικουρείται, εδώ, από τον Εθνικό Οργανισμό Μεταμοσχεύσεων, που δεν νομίζουμε να συστάθηκε για να προάγει τον εθισμό των ανθρώπων στην περιύβριση νεκρών ― αφού τι άλλο είναι να παίρνεις από τ’ αζήτητα το κουφάρι κάποιου δυστυχισμένου και να το στήνεις πάνω σ’ ένα βάθρο να κρατάει … ρακέτα του τένις; ή μήπως αυτό δεν ισχύει επειδή, απλώς, ο νεκρός αυτός τενίστας μας είναι ξένος και άγνωστος; Είναι, τέλος, τραγικό που σε τούτη τη λάσπη έσπευσαν, όπως διαβάζουμε, να δηλώσουν ενθουσιωδώς συμμετοχή σχολεία, υπό το πρόσχημα των πιο φτηνών δασκαλίστικων κοινοτοπιών.
Οι σύγχρονες κοινωνίες υποτίθεται πως απάλλαξαν το ανθρώπινο σώμα από τα μεταφυσικά θρησκευτικά δεσμά, όχι για να το αφήσουν ακόμα πιο έκθετο στους επίγειους εξευτελισμούς αλλά για να το αποκαταστήσουν θετικά στην «υλικότητά» του. Φυσικά τούτο σήμαινε, επίσης, την παράδοση του σώματος, ως καθαρής πλέον ύλης, ζωντανής ή νεκρής, στην έρευνα. Όχι άνευ όρων, παρόλα αυτά, ούτε και σε κάθε λογής «έρευνα»….. ….. ….. …..
…….Η πρώτη ρήξη, στην καρδιά του σύγχρονου κόσμου, με αυτές τις ανθρωπιστικές αντιλήψεις και η χρησιμοποίηση του νεκρού σώματος ως καθαρού υλικού, όχι για την υπό προϋποθέσεις ιατρική έρευνα αλλά για άλλου είδους «χρησιμότητα» συνέβη, ως γνωστόν, στα στρατόπεδα συγκέντρωσης του ναζιστικού Γ΄ Ράιχ: τότε η «χρησιμότητα» των πτωμάτων έπαιρνε τη μορφή της παραγωγής σαπουνιών.
Τώρα, στα χρόνια της μεταμοντέρνας λάσπης, η «χρησιμότητα» των πτωμάτων παίρνει, με τούτη την έκθεση στην Τεχνόπολη, τη μορφή της παραγωγής τέχνης και αισθητικής συνοδευόμενης από ισχυρές δόσεις επιστημονίστικου διδακτισμού σαν αναισθητικό για την ήπια καταστολή των όποιων αντιδράσεων.
Ο παρονομαστής ωστόσο είναι κοινός: η χρησιμοποίηση του νεκρού είτε για την παραγωγή σαπουνιού είτε ως πλαστικοποιημένου τενίστα και γενικά καλλιτεχνήματος προς αισθητική και άλλη απόλαυση, αποτελεί ύβρη όχι μόνο προς αυτόν αλλά και προς το ανθρωπιστικό θεμέλιο των σύγχρονων κοινωνιών. Εάν οι κοινωνίες αυτές δεν έχουν πρόβλημα να βγάλουν τα μάτια τους με τα ίδια τους τα χέρια, να ξεριζώσουν δηλαδή τον ανθρωπισμό στο όνομα ενός ευτελούς ωφελιμιστικού υλισμού, τόσο το χειρότερο για τις ίδιες.
Εμείς απαιτούμε την ακύρωση της συγκεκριμένης έκθεσης τώρα!
—————————————————————————
[Οι καλλιτέχνες, πρέπει να αντισταθούν και να εναντιωθούν.
Αυτοί που γδέρνουν τους νεκρούς και τους εκθέτουν επί αντιτίμου, γδέρνουν και τους ζωντανούς. Σκοπός της συγκεκριμένης έκθεσης είναι η στατιστική. Πρόκειται για κοινωνικό πείραμα. Αυτό που εξετάζει η στατιστική αυτή είναι τα αντανακλαστικά της κοινωνίας. Αντανακλαστικά απέναντι στην έκπτωση ακόμη και του μόνου ανείπωτου. Είναι ευφυέστατο πείραμα, και μάλιστα απροκάλυπτα, διότι περιλαμβάνει ευρύτατο «target group» υψηλού μορφωτικού επιπέδου, και εξετάζει τον βαθμό αλλοτρίωσης του. Καλλιτέχνες, επιστήμονες, πολιτικοί, τεστάρονται ως προς το πως αντιλαμβάνονται την μέγιστη προσβολή και ως προς την δυνατότητα τους να αντεπιχειρήσουν και να δράσουν ουσιαστικά, επιβεβαιώνοντας την ιδιότητά τους. Ζητάνε μάλιστα από αυτούς και τις ευλογίες τους για την πραγματοποίηση αυτού του αίσχους, προσκαλώντας τους προσωπικά. Η πραγματοποίηση της έκθεσης με την σειρά της καλείται να επιβεβαιώσει τους ευσεβείς πόθους της διεστραμμένης, και αχαλίνωτης εώς βλακείας πλέον, εξουσίας και προετοιμάζει το πλήθος, για την εδραίωση μιας βιοπολιτικής επικράτησης, της ψευδο-επιστημονικότητας και του διεστραμένου ορθολογισμού που μόνο και παράλογο στόχο έχει το τυφλό κέρδος.
Αντιμετωπίζουμε μια «θολούρα με ξεκάθαρα συμφέροντα» Αλλά όλοι μαζί μπορούμε να το σταματήσουμε. Πρέπει να σταματήσει, για να σταματήσουν να γελάνε πίσω από την πλάτη μας. Οι καλλιτέχνες έχουν την ευκαιρία να υψώσουν το αναστημά τους απέναντι στις εκ του πονηρού κακόγουστες φάρσες που επιδιώκουν να τους περιλάβουν και να τους κάνουν συνένοχους. ] Aπαιτούμε την ακύρωση της συγκεκριμένης έκθεσης τώρα!
οι happyfewSunday, February 08, 2009 12:01:00 PM
Anonymous said…  http://dangerfew.blogspot.com/  Sunday, February 08, 2009 12:02:00 PM
Anonymous said…  Ρα συ art, πολύ καλοθρεμένες είναι εκεί πάνω οι επιμελήτριές σας …χιχιχί poli kalothremenes einai ekei pano oi epimelitries sas xixixi. Ωραία ιδέα να βάλεις φωτογραφίες σε κάθε όνομα στα post. Έτσι παίρνουμε μια ιδέα ποιος είναι ποιος. Το άσχημο είναι ότι αργεί η σελίδα να γεμίσει για να τις δεις, αλλά τι να κάνεις blogs είναι αυτά. Sunday, February 08, 2009 1:18:00 PM
Anonymous said… Εκεί στο post για τον LuCA SAMARA, εσένα είδαν o Velonis και η Sagri και κάνουν έτσι ? xaxaxaxaxa Sunday, February 08, 2009 2:38:00 PM
Anonymous said… Εξαιρετικο το post sto http://dangerfew.blogspot.com/ + my very own comment και υλικο για τους ενδιαφερομενους: DEAD BODY PORN & ALIVE ARTICLE PORN Υπαρχει πολυ υλικο στο διαδικτυο για την προελευση των σωματων από την Κίνα και τις μεθοδους των εν λογω «επιστημονων» Οταν εκανα αυτη την ερευνα πριν απο ενα χρονο δεν μπορουσα να διανοηθω πως αυτη η «εκθεση» θα μας ερχοταν και εδω ετσι αβιαστα, ποσο μαλλον οτι θα διαβαζα μια μερα ενα τοσο σκανδαλωδως βλακωδες αρθρο σαν αυτο του κ. Μαγκλινη… Μπορειτε να ξεκινησετε απο…… …… …… …… …..
το κλάσμα said… Διάβαζα πριν από λίγο ένα άρθρο στην Ελευθεροτυπία για το τίποτα στην εξουσία. Και σκεφτόμουν πόσο πολύ αυτό το τίποτα βασανίζει έναν ολόκληρο λαό σε όλες του τις εκφάνσεις. Όπως και στην πολιτική έτσι και στην τέχνη ένα πελώριο ΤΙΠΟΤΑ σκαρφαλώνει παντού και γεμίζει τα πάντα. Μια τέχνη-τίποτα απολύτως, μηχανική, ανεγκέφαλη, ανούσια, μηντιακή, επιφανειακή, μια τέχνη που πρέπει να υπάρχει ως τίποτα για να είναι κάτι, για να μπορεί να διανεμηθεί στους χώρους πολιτισμού, στον τύπο και στην κατανάλωση. Από το τίποτα-τίποτα στο τίποτα-Κοσκινά. Κι αυτό που πικραίνει περισσότερο από όλα είναι ότι οι ίδιοι οι καλλιτέχνες βυθίζονται στην αυταρέσκεια αυτου του του τίποτα. Ότι δεν θέλουν να το πολεμήσουν, να του αντισταθούν, να το υπερβούν, να το αλλάξουν. Αλλά πως μπορεί να γίνει αυτό αφού αυτό το τίποτα δεν είναι καμμένη γη από όπου περιμένει κανείς ότι θα ξεπηδήξει κάτι καινούριο, συναρπαστικό, δυναμικό αλλά αντίθετα είναι ένα τίποτα βουλιμικό, αδηφάγο, λαίμαργο που ό,τι καταβροχθίζει γίνεται λίπος και μόνο άχρηστο λίπος.Wednesday, February 11, 2009 12:15:00 AM
Anonymous said… O anentaxtos λέει στον καραμήτρο στις 7/2: ΔΕΠ χωρίς διδακτορικό; Χλωμό το βλέπω. Ας δει τότε τι γράφεται στα σχόλια για τη ΜαΠα μήπως χλωμιάσει κι αυτός όπως χλώμιασα εγώ.  Wednesday, February 11, 2009 4:42:00 PM
anedaxtos said...στον @anonymos, Δεν ξέρω ποιός απ’όλους, Το διδακτορικό είναι απαραίτητη προυπόθεση μόνο για τους ιστορικούς, θεωρητικούς, οι καλλιτέχνες απαλλάσονται λόγω μάλλον βλακείας; η το εικαστικό τους έργο αντιστοιχεί με διδακτορικό; Αυτό είναι μια άλλη μεγάλη συζήτηση… Τελικά η Κοσκινά απέκτησε διδακτορικό με τον Παπανικολάου στη Θεσσαλονίκη.  Thursday, February 12, 2009 1:32:00 PM
Anonymous said… Οι καλλιτέχνες δεν χρειάζονται ούτε πτυχίο; (π.χ. ζωγραφικής όταν εκλέγονται σε θέση καθηγητή της ζωγραφικής). Ε; γιατί τέτοια είναι η συγκεκριμένη περίπτωση. Άσε που το καλλιτεχνικό έργο της όσο κι αν ψάξεις δεν θα το βρεις. Από δημόσιες σχέσεις, μάλιστα!

Απάντηση