TSOUTSOUNEROS

ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΟΤΟ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΓΟ

24 Ιουνίου 2014
by ΜπαρμπαΝίκος Αρβανίτης

ΜΠΑΡΜΜΠΑΝΙΚΟΣ -ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΑΓΟΣ -ΚΑΡΟΤΟ  — Δεν κατάλαβα δηλαδή… Από πού προκύπτει πως πρέπει να μετατρέψουμε σε κοινωνικό δίλημμα το ψευτο-άλλοθι του κάθε ξεφωνημένου…

  — γράφει ο REPORTO

— Αυτή είναι η δική μας απάντηση σε άρθρο – ευφυολόγημα που κυκλοφορεί στο περιοδικό UNFOLLOW, μέσα από το οποίο επιχειρείται με τρόπο δόλιο, να χαρακτηριστούν ενοχικές οι όποιες κοινωνικές αντιστάσεις στο νεοταξίτικο ξεπεσμό. Και για να γίνουμε ακόμη σαφέστεροι απέναντι στα διλήμματα του πισινού, που διατυπώνει στο εν λόγω άρθρο της η – κατά δήλωσή της – «μη εκβιαζόμενη», θα προχωρήσουμε τη σκέψη μας και μερικά βήματα παρακάτω…

  — Ο Λαγός (και δεν αναφερόμαστε φυσικά στο συμπαθέστατο τετράποδο), είναι δημιούργημα του συστήματος, της συγκεκριμένης εποχής, και της ντεμέκ προοδευτικής βλακείας, που θεωρεί την αριστερή αντίληψη ως συνώνυμο του μπαστεσκυλοιαλεστιστάν.

  — Τα καρότα όμως, όπως και τα παιχνιδιάρικα κωλαράκια των τρυφερούληδων, αποτελούν προαιώνιο χάρισμα της φύσης, που δεν περίμενε την «κατασκευή» των Λαγών για να τους επικαλεστεί ως βολικό άλλοθι που τα δημιούργησε.

  — Ποιο θα ήταν λοιπόν το δίλημμά της «μη εκβιαζόμενης» στην προ Λαγού εποχή??? Ειλικρινά αναρωτιόμαστε…

Πόσο δημοκρατική, πόσο προοδευτική, και κυρίως πόσο «αριστερή» λογική είναι αυτή που «χαρίζει» στους Λαγούς, όλους εμάς που αρνούμαστε να χαριστούμε στους ξεφωνημένους???

Πόσο αριστερή ή πόσο φασίζουσα αντίστοιχα, είναι η αντίληψη ορισμένων που θεωρούν πως έχουν το δικαίωμα να με εμποδίσουν να σιχαίνομαι τη «δημοσιογραφία» των Τριανταφυλλόπουλων, επειδή σιχαίνομαι τους ξεφωνημένους??? Να το διατυπώσω και διαφορετικά: Από που προκύπτει πως επειδή σιχαίνομαι τους ξεφωνημένους, αποδέχομαι τη δημοσιογραφία του Τριανταφυλλόπουλου???

  — Από πού προκύπτει δηλαδή ότι πρέπει ν αγαπήσω τη βρωμιά για ν αποδείξω ότι μισώ εκείνον που την διαχειρίζεται με βρώμικο τρόπο ως είδηση???

Ανάγκασε κανείς τον οποιονδήποτε αγαπητικό του καρότου, να βγάλει το κωλαράκι του σε δημόσια θέα μετατρέποντάς στο σε τηλεοπτική στάρ με συμπρωταγωνιστή ένα ζαρζαβατικό ή επιλογή ήταν δική του και μόνο δική του??? Και αν δε την έκανε αυτή την επιλογή, και κάποιος αδίστακτος δημοσιογράφος τον συκοφαντεί με τόσο βάναυσο τρόπο, γιατι δεν υποβάλει μηνύσεις για να του πάρει και τα σώβρακα???

Κι αν αύριο ένας πολιτικός με ευθύνη λήψης αποφάσεων, άγεται και φέρεται από εκβιασμούς «τηλεθεατών» που τον «έχουν στο χέρι» με βίνταο ή άλλα τινά, τότε ποιος θα ήταν ο καλός, ο κακός και ο άσχημος της παρέας??? Με τι διλήμματα θα βρισκόταν αντιμέτωπος ο πρωταγωνιστής του βίντεο, προκειμένου να «βουλώσει» τα στόματα κάποιων αδίστακτων εκβιαστών, και τι συνέπειες θα είχαν για το δημόσιο συμφέρον κάποια πραγματικά εκβιαστικά διλήμματα, στα οποία εκ των πραγμάτων θα έμπαινε στον πειρασμό να υποκύψει???

Και τέλος από πού προκύπτει πως η αντίσταση του οποιουδήποτε σ αυτό το ξέρασμα, στην αυτοταπείνωση και στον ξεπεσμό, συνιστά εχθρική στάση απέναντι στη σεξουαλική προτίμηση του οποιουδήποτε, για την οποία δε μας καίγεται καρφάκι???

Με τους ξεφωνημένους αντιδρούμε κύριοι. Για το τι κάνουν πίσω από την κλειστή τους πόρτα, δε δίνουμε δεκάρα τσακιστή. Καμία σχέση λοιπόν δεν έχει η σεξουαλική ελευθερία κανενός, με τον ξεπεσμό των ξεφωνημένων.

Κι αυτό τον ξεπεσμό τον επέλεξαν μόνοι τους, κι αυτό γιατί στο όνομα μιας υποτιθέμενης «δημοκρατίας» και μιας ακόμη πιο υποτιθέμενης «προοδευτικότητας», βρήκαν συμπαραστάτες την επίσης υποτιθέμενα «προοδευτική» λαθροχειρία με τα νεοταξίτικης έμπνευσης GayPride. 

Μη μου πείτε πως κάποιος που αισθάνεται στην ψυχή περήφανος και όχι συμπλεγματικός με ότι του ΄λαχε, έχει ανάγκη από παρελάσεις και ερωτοπανήγυρι για να εκδηλώσει την περηφάνια του.

  — Ούτε με το καρότο λοιπόν, ούτε με το Λαγό… 

Γιατί και οι δύο είναι εξαμβλώματα της ίδιας αντίληψης.

Τον ένα το χρειάζεται το σύστημα και τον μοστράρει ως τιμωρό, για να φυλακίζει κοινωνίες στην προσμονή, στην αυταπάτη και στο φόβο.

Τον άλλο επίσης τον χρειάζεται το σύστημα και τον μοστράρει ως πρότυπο και inτης νέας εποχής, για να φυλακίζει ψυχές και να εκφυλίζει κοινωνίες.

  — Και μια συμβουλή έτσι για επίλογο…

Οι ιστορικές εξελίξεις κύριοι, και όταν δομήθηκαν με τους λαούς στο ρόλο του χειραφετημένου πρωταγωνιστή, αλλά και σε περιόδους που οι λαοί έγραψαν με το αίμα τους τις σελίδες τους, θέλουν πολύ πιο υπεύθυνη προσέγγιση, και συνιστά αίσχιστη κακοήθεια να τις χρησιμοποιεί κανείς ως εργαλείο δικαίωσης βίτσιων και διαστροφών.

Ο κ. AlanMooreλοιπόν μπορεί να γράφει ότι γουστάρει, όσο υπάρχουν αφελείς που ακριβοπλερώνουν τη συγγραφική του έμπνευση, αλλά όλοι εμείς γνωρίζουμε καλά πως ούτε ο πολιτισμός των λαών μεγαλούργησε με ερωτοχτυπημένους από ζαρζαβατικά, ούτε σε GayPrideγράφτηκαν οι μεγάλες σελίδες του.

Θυμίζουμε λοιπόν στους οπαδούς του κάθε AllanMoore, πως και σήμερα, στις μέρες μας, σε γωνιές της Γης με καθεστώτα που δε διαφέρουν και πολύ από το Μεσαίωνα, η σεξουαλική ανεκτικότητα ανθεί και μεγαλουργεί η παιδική πορνεία, η κακοποίηση αγοριών, η απόλυτη σεξουαλική διαστροφή κάθε είδους. Να τις ζηλέψουμε λοιπόν ώς πρότυπα???

Να θυμίσουμε επίσης πως επίσης στις μέρες μας, εκεί που επίσης ανθεί η σεξουαλική ελευθερία της κτηνοβασίας, της παιδοφιλίας, της ελεύθερης δημόσιας μαλακίας και της ανεξέλεγκτης πουστιάς, μόνο πολιτισμός δεν παράγεται.

Αφήστε λοιπόν κατά μέρος τα μεγάλα λόγια προοδευτικοί του πισινού, κι όποιος αγαπά πραγματικά τη δημοκρατία, δε την υποβαθμίζει μέχρι εκεί που φτάνει ο κώλος του. Αει σιχτίρ πια…

Το απίστευτο άρθρο του UNFOLLOW, θα το βρείτε ΕΔΩ

Αναρτήθηκε από ΝΕΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΟΡΟΥΜ